Pracownik złożył wniosek o pomoc indywidualną z ZFRON-u na zwrot kosztów ubezpieczeń komunikacyjnych. Dołączył do wniosku polisę OC, której ważność upłynęła miesiąc temu, a którą pracownik opłacił również miesiąc temu po terminie płatności. Jednocześnie pracownik złożył drugi wniosek również dotyczący zwrotu kosztów tym razem aktualnego ubezpieczenia OC. Pracownik dołączył potwierdzenie opłacenia obu rat polisy (aktualnej i tej, której ważność upłynęła miesiąc temu). Czy pracodawca ma prawo pozytywnie rozpatrzyć te dwa wnioski pracownika?
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.