Czy w dokumencie INF-D-P, w części dotyczącej kosztów płacy, należy uwzględnić również dodatkowe wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenia zawartej z własnym pracownikiem z orzeczeniem o niepełnosprawności (obowiązującej w okresie od 24.12 do 31.12), czy tylko wynagrodzenie wynikające z umowy o pracę? Jeśli pracownik otrzymał 4700 zł z tytułu umowy o pracę oraz 900 zł z tytułu umowy zlecenia – jaka powinna zostać wykazana prawidłowa kwota kosztów płacy?
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.