Pracownik przebywał na zwolnieniu lekarskim od 01.05 do 14.05.2014 r. oraz od 25.05 do 31.05.2014 r. Z powodu niedopatrzenia osoba sporządzająca listy płac policzyła zwolnienie lekarskie za cały maj, tj. wynagrodzenie chorobowe 14 dni i zasiłek 17 dni. Według tak wyliczonej listy płac wypłacono pracownikowi za maj pensję, sporządzono deklarację ZUS, zapłacono składki i zaliczkę na podatek. Na podstawie tej listy został również złożony wniosek o dofinansowanie wynagrodzeń.
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.