Zakład Pracy Chronionej 01.08.2018 r. zatrudnił osobę pełnosprawną, która zwolniła się po dwóch tygodniach. W czasie zatrudnienia pracownik nie dostarczył brakujących dokumentów związanych z zatrudnieniem: świadectwa pracy, numeru rachunku bankowego itp. W związku z zaistniałą sytuacją pracodawca ma wątpliwość, czy jeżeli wypłaci gotówką wynagrodzenie osobie pełnosprawnej, to czy otrzyma dofinansowania wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami? Druga niejasność dotyczy tego, czy wypłata przelewem ma być dokonana tylko na konta pracowników z niepełnosprawnościami, czy wszystkich pracowników.
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.