ZPChr dotychczas miał dwie siedziby – zajmującą się produkcją oraz poligrafią. W związku ze sprzedażą tej drugiej, osoby w niej pracujące, wraz z aktywami i maszynami przeniesiono do siedziby głównej. Z zakładu poligraficznego zostały przesunięte 4 osoby, przy czym dwie posiadały orzeczenie o niepełnosprawności – jedna w stopniu lekkim, druga w stopniu umiarkowanym. Decyzja w sprawie przyznania statusu ZPChr obejmowała dwa zakłady. Czy w związku ze sprzedażą jednego budynku, pracodawca ma obowiązek zgłoszenia tego faktu do Urzędu Wojewódzkiego? Czy w związku z zaistniałą sytuacją na pracodawcy ciążą dodatkowe obowiązki do spełnienia?
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.