Nie jest rzadkością, że firmy zatrudniają pracowników w trybie zadaniowym. W ten sposób pracują np. przedstawiciele handlowi, którzy swoje zadania wypełniają w ciągu pięciodniowego tygodnia pracy, czyli od poniedziałku do piątku. Czy w firmie, stosującej taki system pracy, możliwe jest, aby zatrudniony mógł pracować w niektóre soboty, jednocześnie skracając o kilka godzin czas pracy w piątek? Czy w takim przypadku pracodawca powinien traktować takie rozwiązanie, jako zadaniowy czas pracy, czy jednak uwzględnić jako szósty dzień tygodnia, który należy zrekompensować pełnym dniem wolnym?
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.