Od 1 lipca 2025 r. przedsiębiorcy, którzy nie mają jeszcze adresu do e-Doręczeń, a złożą wniosek o zmianę wpisu w CEIDG, będą mogli od razu utworzyć adres do doręczeń elektronicznych (ADE).
Od 1 lipca tego roku przedsiębiorcy, którzy jeszcze nie posiadają adresu do e-Doręczeń, będą mogli utworzyć adres do doręczeń elektronicznych (ADE) przy okazji składania wniosku o zmianę wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Nowo założoną skrzynkę do e-Doręczeń przedsiębiorca będzie musiał aktywować. Nowy sposób nabywania adresu do doręczeń elektronicznych to istotne ułatwienie i kolejny krok w upowszechnieniu tej usługi. Za pomocą e-Doręczeń wysłano już prawie 22 mln cyfrowych pism.
Przedsiębiorcy zarejestrowani w CEIDG przed 1 stycznia 2025 r., którzy dokonają jakiejkolwiek zmiany w swoim wpisie, zobowiązani będą do:
Jest to kolejny etap upowszechniania e-Doręczeń. Od pierwszego lipca tego roku, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG, konieczne będzie posiadanie skrzynki do doręczeń elektronicznych.
Wniosek o utworzenie adresu do e-Doręczeń lub o dopisanie istniejącego już adresu do systemu przedsiębiorcy będą mogli złożyć m.in. przy okazji:
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.