Podmiot uprawniony do udzielania ulg we wpłatach na PFRON wystawił INF-U ze złymi danymi ewidencyjnymi nabywcy (innego klienta niż na fakturze). Czy w takiej sytuacji korygowanie informacji INF-U przez sprzedającego odbywa się poprzez:
Powyższe jest istotne zarówno w kontekście terminu wystawienia informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (jest to możliwe jedynie do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym przypadał termin płatności za usługę), jak i w kontekście terminu wykorzystania informacji przez nabywcę (jest to możliwe jedynie w okresie 6 miesięcy licząc od dnia uzyskania informacji, przy czym korekta informacji nie wpływa na wydłużenie tego terminu).
Organizacja OBPON.org poprosiła PFRON o rozwianie wątpliwości pracodawców.
Z uzyskanej odpowiedzi wynika, że jeżeli błędnie sporządzona informacja INF-U została już przesłana do nabywcy, który nie był uprawniony do jej otrzymania, to sprzedający powinien sporządzić korektę informacji INF-U zerującą poprzednio wystawioną i
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.