Bez wiernych fanów biznes jest skazany na porażkę. Budowanie społeczności wokół marki własnej wymaga sporej wiedzy z zakresu PR, najnowszych technologii, socjologii, a nawet psychologii.
Społecznością można określić połączoną ze sobą więzami relacji zbiorowość, czyli ludzi należących do pewnego środowiska. Grupa ta jest zintegrowana poprzez wspólny obszar zamieszkania, wykonywany zawód lub wyznawane wartości. Istnieje również zbiorowość, którą łączy sposób komunikacji. Obecnie bardzo często jest to internet. Tą ostatnią grupą zajmiemy się w kontekście tworzenia i utrzymania społeczności wokół marki własnej firmy.
Tworzenie społeczności w cyberprzestrzeni jest najlepszym public relations, jaki sobie można wymarzyć. Public relations to nic innego, jak budowanie, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji w społeczeństwie. Public relations posiada narzędzia, dzięki którym można budować markę w social mediach. Poprzez aktywność w social mediach i różnych innych miejscach w sieci firma może w sposób naturalny i autentyczny przedstawiać swoje wartości, cele, misję, a jednocześnie zaprezentować swoje usługi i produkty. Im mocniejsza więź z marką, tym większa aktywność odbiorców w sieci. Np. co przekłada się na częstsze kom
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.